چهره ها و خبر ها


رامبد جوان که در کنار پروژه‌های تصویری گاهی هم در تئاتر فعالیت می‌کند و پیشتر تهیه‌کنندگی چند نمایش را بر عهده داشته، پس از پنج سال به عنوان تهیه‌کننده در نمایش جدید عاطفه تهرانی با عنوان «مختصر گزارشی از یک تئوری» حضور خواهد داشت.



سریال «جنگل آسفالت» که قرار است به گفته اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده آن، فصل دومش از دهم تیرماه کلید بخورد یک غایب بزرگ دارد. مریلا زارعی بازیگر نقش «بانو» در فصل دوم سریال «جنگل آسفالت» حضور نخواهد داشت تا غایب بزرگ این فصل لقب بگیرد.



کلاری درباره همکاری با اصغر فرهادی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» گفت: فرهادی درباره این فیلم در تردید جدی بود و اولین بار که یکدیگر را دیدیم نظرم را درباره فیلم نامه جویا شد. این فیلم نامه را در یک جلسه خواندم و چنان درگیر آن شدم که تصاویر فیلم را در ذهنم دیدم.



هدایت هاشمی با سریال فراری روی آنتن شبکه یک سیما رفته است. سریال «فراری» با نگاه به سبک زندگی شهدای مدافع حرم و در ژانر اجتماعی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این سریال ۳۰ قسمتی در قالب دو فصل روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.



جمشید هاشم پور هنرمند نامدار و پیش کسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان این که از لحاظ جسمانی رو به بهبودی است، به موضوع درخواست بسیاری از مردم برای دیدار و عیادت از وی اشاره کرد و گفت: من و خانواده سپاس گزار لطف و عنایت همگان هستیم اما این امکان در منزل آن ها مهیا نیست.