انعکاس

تابناک خبرداد: پس از اتمام فرایند رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری، در مسیر بازگشت صندوق‌ها به فرمانداری، اشرار مسلح ناشناس به یکی از خودروهای حامل صندوق اخذ آرای مردم در محور راسک به جکیگور حمله کردند که بر اثر این حمله، دو نفر از ماموران بدرقه صندوق، شهید شدند و تعدادی از اعضای صندوق نیز مجروح شدند.

 رجانیوز خبرداد:عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: تلاش‌های زیادی از سمت دشمن و عوامل داخلی صورت گرفت که با قطع خطوط فیبر نوری در روند برگزاری انتخابات اخلال ایجاد کنند. قریب ۲۰ مورد برای خرابکاری تلاش داشتیم که ۹ مورد منجر به قطعی شد که بلافاصله و با آمادگی که داشتیم و ۴۰۰ تیم را از قبل در سراسر کشور بسیج کرده بودیم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شد.

 اعتمادآنلاین خبر داد:باشگاه روزنامه‌نگاران ایران مطلع شد که مأموران یک نهاد انتظامی-امنیتی روز پنج‌شنبه با مراجعه به دفتر فردای اقتصاد، استودیوی این مجموعه را پلمب کردند. هنوز از دلایل این اقدام اطلاع دقیقی در دست نیست.

 الف نوشت: رئیس کل دادگستری کرمان گفت: انتخابات در استان کرمان بدون هیچ مشکل امنیتی پایان یافت. ۸ نفر در زمینه جرایم انتخاباتی بازداشت شدند که ۵ نفر با قرار تامین مناسب آزاد شده‌اند اما ۳ نفر هنوز در بازداشت به سر می‌برند.

 جماران نوشت:تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران گفت:بخشی از جامعه که شرکت نکرد، این دفعه شرکت و ترمیم می‌کند. به خاطر این که باورش نمی‌شد و فکر می‌کرد انتخابات یک چیز فرمال و رسمی است و کاندیدای خودشان را خواهند آورد.آن ها متوجه شدند که می‌شود اصلاح‌طلبی را حمایت کرد و عامل، مانع و مقاومتی در نظام سیاسی مقابل اصولگرایی پیدا شود. من دارم به آن فکر می‌کنم و خیلی اعتقاد ندارم که رأی آقای قالیباف به آقای پزشکیان منتقل شود. ولی رأی نسبتا یک درصدی که من می‌شناختم و با آن ها صحبت می‌کردم و می‌گفتند ما رأی بدهیم یا ندهیم رئیس جمهور معلوم است، برای آقای پزشکیان فعال خواهد شد.قالیباف و جریان نسبتا معتدل اصولگرایی، این بار هم کلک خورد؛ در انتخابات مجلس کلک خورد و این بار هم کلک خورد.