ستون «حرف مردم» انعکاس دهنده صادق حرف‌های شماست.

حرف مردم

تلفن: 37009111 051 پیامک: 2000999 تلگرام: 09033337010
 
  این دیگر بی انصافی است که مدت هاست بعضی از بانک ها با وجود سودهای سرشاری که از گردش حساب های مشتریان به دست می آورند، برای اعلام موجودی یا صورتحساب خودپرداز همان بانک، از مشتریان بانک خودشان که صاحب حساب در همان بانک هستند، هر بار مبلغی به عنوان کارمزد کم می کنند.
 در شهر گلبهار از هیچ نوع نهضت مسکن به هر گروه نیازمند خبری نیست و این موضوع دردناکی است قابل توجه وزیر محترم مسکن.
 با حفر چاه های عمیق  فراوان در بستر  کشف وچهل بازه وطرق  و احداث سیل بندهای متعدد در مسیر این سه رودخانه فصلی  هم جلوی سیل خانمان برانداز گرفته می شود و هم منابع آب تقویت می شود .
  مانند بخش های دولتی،بایدتمام بخش های خصوصی  ومردمی هم تمام اعتباراتی که به آن ها داده می شودو مصرف آن ها وحقوق ودستمزدها،شفاف سازی شود.
 جمع‌آوری ‌متکدیان‌‌ در ‌چهارراه های ‌شهرمان ‌بر عهده ‌کدام‌ سازمان ‌است شهرداری ‌یا ‌بهزیستی؟چرا در این‌ مورد ترک ‌فعل‌ صورت‌می گیرد؟!
 مهم ترین دلیل تورم پول پاشی و ولخرجی دولت‌هاست آن وقت برخی قصد دارند در صورت پیروزی  با افزایش حقوق ها که خود نوعی پول پاشی است به مقابله با تورم بروند ، مگر شدنی است؟!
 اگر قرار است چهار صفر از واحد پول ملی حذف شده و تومان جایگزین ریال شود پس راه اندازی ریال دیجیتال برای چیست؟
 متاسفانه طبق آمار رسمی تعداد طلاق ها نزدیک به نیمی از ازدواج هاست ، چرا همه دست روی دست گذاشته ایم و فقط نظاره گریم ؟! این عزیزانی که طلاق می گیرند ممکن است خود ما ، نزدیکان یا فرزندانمان باشند ، چرا هیچ فرد یا  نهاد مذهبی ، دولتی یا مردم نهادی دست به کار نمی شود تا با ریشه یابی مشکل و ارائه راهکارهای مناسب یا کار فرهنگی باعث تغییر مثبتی در شرایط موجود شود ؟!
معلوم نیست نسل طلایی والیبال رو از دست دادیم که این نتایج را می گیریم یا نداشتن مربی درجه یک، تیم رو به این روز نشونده . هرچی که هست باید فکر عاجلی به حال والیبال بکنیم وگرنه دیگه تو آسیا هم حرفی برای گفتن نخواهیم داشت اون هم با تیم هایی مثل ژاپن و ....
 چرا مبلغ علی الحساب برای  بازنشستگان کشوری ولشکری همسان سازی حقوق پرداخت شد و سر بازنشستگان تامین اجتماعی بی کلاه ماند.
 به منظور آگاه کردن مردم عزیز و عدم فریب آن ها توسط عده ای متقلب و عوام فریب سودجوی ازخدا بی خبر در شبکه های تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان، مثلاً فریبکاری درباره داروی رویش مجدد مو و از ریشه به رنگ مشکی یا رنگ اصلی درآمدن مو و از این قبیل تبلیغات دروغین، شایسته است مسئولان و نهادهای ذی ربط ورود کرده و با دادن هشدارهای لازم به مردم و منع قانونی آن ها، جلوی این اجحاف ها و تبلیغات دروغین و غیرواقعی را بگیرند.
توی خیابان سیدی باشگاه دولتی زیر نظر آموزش و پرورش ژیمناستیک برای کودکان شهریه اش را دیروز گران کردند برای هر نفر  400 تومان،  پول لباس هم که بماند با مربی های ضعیف . فقط برای بازی و سرگرمی هست، چون مربی خوب نیست. نداریم . درست نیست . کو نظارت ؟
سلام . تا کی باید مردم چوب دزدها رو بخورن؟ وقتی تو یک منطقه یا خیابون مرتب دزدی میشه باید کمین بذارن بگیرنشون. وقتی یک قطعه مثل کامپیوتر می دزدن پولش یک طرف علافی و اذیت شدن و وقت گیریش یک طرف دیگه، تا وقتی مثل اون پیدا کنی و بذاری روش. خدا سزاشونو بده !
ظاهرا شانس با آقای قلعه نویی یار است که در گروه مرگ قرار نگرفت  و می توانیم امیدوار باشیم که این دفعه هم صعود راحتی به جام جهانی داشته باشیم . فکر کنید اگر در گروه ژاپن و استرالیا و عربستان افتاده بودیم چه جنگ اعصابی داشتیم . باز باید معادله صعود می چیدیم که کی به کی ببازه تا ما بتوانیم صعود کنیم .