چهره ها و خبر ها


علی نصیریان در دیدار فعالان ستاد مرکزی پزشکیان با رئیس جمهور منتخب، از او درخواست کرده به حوزه فرهنگ و هنر، لطف و توجه بیشتری داشته باشد. این هنرمند پیش‌کسوت همچنین گفته است که هنر آزاد است و باید بستر آزادتری برای آن فراهم شود.



مهدی سلطانی با «آمستردام» ساخته مسعود قراگزلو به نمایش خانگی بازمی‌گردد. قراگزلو نوشته طبق رای داداگاه، پلتفرم پخش‌کننده مقصر شناخته شده و ‌دستور به انجام تعهدات و از سرگیری پخش داده شده. پخش این اثر به دلیل اختلاف میان تولیدکنندگان و پلتفرم تماشاخونه، متوقف شده بود.



لیلا زارع از فرداشب ساعت 21، با تکرار سریال «ارمغان تاریکی» اثر جلیل سامان به تلویزیون می‌آید. این مجموعه با موضوع جنایت‌های منافقین، اولین‌بار سال 89 پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. آرش مجیدی، امیر آقایی و سودابه بیضایی از بازیگران این مجموعه هستند.



ژاله صامتی با فیلم «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج در تلوبیون دیده می‌شود. صامتی در این فیلم نقش یک شخصیت واقعی به نام «ثریا عبداللهی» را بازی کرده. «سرهنگ ثریا» سال گذشته اکران شد و با یک میلیارد و 754 میلیون فروش، حضور موفقی در گیشه نداشت.



بیژن بنفشه‌خواه با انتشار پستی در اینستاگرام خود، درباره پرداخت نشدن نیم بیشتری از دستمزدش بابت حضور در مسابقه «بگو بخند 1» نوشته است: «یک سال است که بنده از شبکه نسیم، دو سوم قراردادم را نگرفتم. بابت برنامه استعدادیابی بگو بخند، فصل اول.»