انعکاس

الف خبر داد:مهدی سبحانی، سفیر ایران در ارمنستان خبر منتشر شده درخصوص قرارداد نظامی ایران و ارمنستان را تکذیب کرد‌.سبحانی منبع این‌گونه اخبار را رسانه های غیرمعتبری دانست که سابقه انتشار مطالب نادرست و تحلیل های مغرضانه درخصوص جمهوری اسلامی ایران را دارند.

شفقنا نوشت:روزنامه کویتی الجریده به نقل از منابع خود مدعی شد: نمایندگان طرف آمریکایی سه شنبه گذشته به ایرانی ها ابلاغ کرده اند که دولت جو بایدن آماده گفت وگو برای بازگشت سریع به توافق هسته ای امضا شده در سال ۲۰۱۵ میلادی پس از وارد کردن اصلاحات ساده در آن است.

جهان نیوز نوشت:علیرضا زاکانی مجدد برای شرکت در مناظره با زنگنه درباره قرارداد کرسنت در صفحه شخصی مجازی خود تاکید کرد و نوشت: «برای تنویر افکار عمومی و دفاع از حقوق مردم، راغب‌تر از گذشته برای مناظره با مهندس زنگنه درباره پرونده کرسنت، مجدد اعلام آمادگی می‌کنم. در اولین زمان و در هر مکانی که پیشنهاد شود، حضور پیدا خواهم کرد.»

اعتمادآنلاین نوشت:سفارت بریتانیا در تهران با انتشار ویدئویی از پایان ماموریت سایمون شرکلیف سفیر این کشور در ایران خبر داده است.

رویداد24 خبر داد:محمود نبویان، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به این که افرادی برای تصدی وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی شوند که کارآمد باشند، گفت: فردی که دلبسته به خارج از کشور است یا فرزندان وی در خارج از کشور به سر می‌برند، یا به راحتی دروغ می‌گوید کارآمد نیست و مجلس به افرادی با این روحیات رأی اعتماد نمی‌دهد.

تابناک نوشت:نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در واکنش به فضاسازی‌های رژیم اسرائیل علیه تهران گفت: «اقدام تروریستی هیچ جایی در منطق گروه‌های مقاومت ندارد. با دروغ و فریب جای شاکی و متهم عوض نمی‌شود.» رویترز در گزارشی با هشدار رژیم اسرائیل به فرانسه پیرامون احتمال خرابکاری در خلال بازی‌های المپیک توسط کشورمان یا گروه‌های مقاومت شده است.وزیر امور خارجه اسرائیل نیز در ادامه ادعاهای ضد ایرانی خود، در نامه‌ای به همتای فرانسوی اش مدعی طرح احتمالی مورد حمایت ایران برای هدف قرار دادن ورزشکاران و گردشگران اسرائیلی در جریان بازی‌های المپیک پاریس هشدار داده است.