بازار خبر

انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان عملیاتی شد
ایرنا-
رئیس سازمان امور مالیاتی از عملیاتی شدن انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان در دولت سیزدهم خبر داد. سبحانیان با اشاره به این مطلب افزود: در روزهای گذشته منابع مالی برای اتمام بیش از ۱۴۲ پروژه در استان‌های مختلف تامین شد. درخور ذکر است تا 3 مرداد ۱۹۱۵ پروژه (طرح) ملی و استانی برای انتخاب مودیان در فرم تبصره ماده ۱۰۰ بارگذاری شده که تاکنون استقبال خوبی توسط مودیان به عمل آمده و۱۶۰۲ پروژه توسط مودیان برای تخصیص مالیات های پرداختی‎شان انتخاب شده است. در بین استان ها، بیشترین انتخاب و تخصیص مالیات توسط مودیان به پروژه ها در خراسان رضوی، کردستان، سیستان و بلوچستان، فارس و گیلان بوده است.

دولت چهاردهم خزانه را با چقدر پول تحویل می‌گیرد؟
تسنیم-
رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به این که، بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان موجودی خزانه است که بعد از پرداخت‌های مربوط به تیرماه، در حساب‌های خزانه داریم، گفت: خزانه را به طور قابل اطمینان به دولت جدید تحویل می دهیم.

هیچ مجوزی برای افزایش قیمت ایران خودرو و سایپا صادر نشده است
فارس-
معاون وزیر صمت گفت: هیچ مجوزی برای افزایش قیمت ایران خودرو و سایپا صادر نشده است.  احمد آقایی گفت: ایران خودرو درخواست خود را مبنی بر افزایش قیمت محصولات، به وزارت صمت اعلام کرده و این درخواست در حال بررسی است. این اظهارات در حالی است که پیشتر، انتشار نامه ای رسانه ای شد مبنی بر این که علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو خطاب به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی بورس، قیمت جدید 6 محصول این شرکت را اعلام کرده است.