آفساید

اردوی پرسپولیس در ترکیه 
تیم پرسپولیس دوشنبه هشتم مرداد ماه برای برپایی اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل عازم ترکیه خواهد شد.پرسپولیس پیش از این قرار بود در هلند اردو بزند، اما به دلیل عدم‌ صدور روادید برخی از بازیکنان تیم که به تازگی جذب شده یا قرارداد خود را تمدید کرده بودند، ترکیه جایگزین هلند شد.
 
زمان ورود VAR به ایران مشخص شد
مهدی تاج که به همراه کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در مرکز ملی فوتبال حاضر شده بود، در حاشیه بازدید از اتاق VAR گفت: ما برای خرید اقدام کردیم و شاید یکی دو دستگاه آن طی ۲-۳ روز آینده بیاید. به تدریج وارد می‌شود تا لیگ که شروع می‌شود، بتوانیم از VAR استفاده کنیم.
 
کاکوتا در ترکیه استقلالی می شود؟ 
تیم استقلال تهران برای برپایی یک اردوی ۱۱ روزه امروز عازم ترکیه خواهد شد. قرار است آبی‌ها برای آمادگی کامل دو بازی تدارکاتی را هم برگزار کنند.طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است آرمان رمضانی و زیکلیچ هم به اردو نشینان اضافه شوند. کاکوتا ستاره سابق چلسی و آمیان هم که گفته می‌شود با استقلال به توافق دست پیدا کرده در صورت نهایی شدن حضورش در استقلال در اردوی آبی پوشان حضور پیدا خواهد کرد.
 
بازگشت یک لژیونر به لیگ 
سعید مهری احتمالاً به ایران بازخواهد گشت. به گزارش دو رسانه قبرسی، این هافبک ۲۶ ساله از لیست بازی‌های رفت و برگشت آپوئل مقابل پتروکوب از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا خارج شده است.طبق گزارش رسانه گل قبرس، دو تیم ایرانی به جذب او علاقه‌مند هستند و حتی پیشنهاد رسمی خود را به آپوئل ارائه داده‌اند.