ستون «حرف مردم» انعکاس دهنده صادق حرف‌های شماست.

حرف مردم

تلفن: 37009111 051 پیامک: 2000999 تلگرام: 09033337010
 وزیر کار اعلام می کند تمام بدهی تامین اجتماعی پرداخت شده .خب اگر پرداخت شده چرا طرح همسان سازی اجرا نمی شود؟چرا طبق دستور سرپرست ریاست جمهوری جناب آقای مخبر عزیز که زحمات زیادی کشیدند وزیرکار ورئیس سازمان تامین اجتماعی اجرا نمی کنند .چرا حقوق بازنشستگان را با تاخیر پرداخت می کنند ؟
 90درصد مردم توانایی واردات خودرو رو ندارن، مردم کاهش تعرفه و شکستن قیمت ها رو می خوان نه این مصوبه به درد نخور.
 به آقای پزشکیان توصیه می کنیم به این خیمه شب بازی شورای به اصطلاح راهبری به ریاست ورشکسته عالم سیاست جناب ظریف پایان دهد و خودشان در راس گروه کارشناسان برای شناسایی افراد شایسته کابینه فعالیت کنند! مردم به شما رای دادند و شما عملا باید به نظر کسانی که به شما رای دادند ارزش واعتبار قائل بشوید. 
 در هر استان یک اردوگاه کار برای جمع آوری معتادان به مواد مخدر و مواد فروشان ایجاد کنید تا آن استان در امنیت باشد.
 آثار و خسارت های یک زلزله وسیع بزرگ مخرب بعد از چند سال برطرف می شود ولی آسیب های بحران بزرگ حاشیه نشینی برای همیشه باقی می ماند، هر سال هم بیشتر می شود.
 به خاطر عدم سرمایه گذاری دولت در ساخت نیروگاه های جدید برق و قطع متناوب برق صنایع    به ویژه کارخانه های سیمان بچینگ های تولید بتن و پروژه های ساختمانی یک هفته است تعطیل شده اند.
 سردار عزیز جناب رادان با سلام و خسته نباشید خواهش می کنم طرح نور را اجرا بفرمایید. این وضعیت در شأن مردم ایران نیست.
 سلام مسئولان حجاب و عفاف وضعیت حجاب در کشور نابسامان است. شما مسئول هستید اگر امروز کاری می توانید انجام دهید که تابه حال انجام نداده باشید.
 سلام خواستم به پسرها و دختران نوجوان عزیز این کشور عرض کنم خودتان حدود شرعی و رابطه با جنس مخالف را طبق قوانین و احکام شرعی رعایت کنید تا در سال های بعد دچار پشیمانی و افسردگی نشوید. 
 خواهر عزیز که مدتی است کلا حجاب را رعایت نمی کنی خواستم بگم بعد از چند سال متوجه می شوی که اول به خودت صدمه جدی وارد کردی و بعد به جامعه که در آن دنیا باید پاسخگوی هر دو باشی.
 جریمه‌ سرعت‌ غیرمجاز را تا 5برابر افزایش‌ دادید، حقوق ‌بازنشستگان ‌وکارگران ‌وکارمندان را ‌هم 5برابر افزایش‌ دهید‌.
 سلام لطفا گزارشی تهیه فرمایید از ترافیک سه راهی انتهای وکیل آباد، طرقبه و شاندیز، شهرداری صحبت از ایجاد پل غیرهمسطح کرده بود اما خبری نیست.
 آقای پزشکیان مگر قرار نبود شورای به اصطلاح راهبری به سردستگی ظریف به عنوان جمع کارشناسان برجسته عالم شما را در انتخاب کابینه یاری دهد! پس چرا شما اعلام به سردرگمی کردید؟ برای ما مشخص بود بارها دلسوزانه گفته ایم!
  چرا صرافی دلار سهمیه ای2000تایی دیگر نمی دهد؟
 شاید عده ای به خاطر ظریف به پزشکیان رای دادند ولی قطعا همه نه ! همان طور که عده ای به خاطر ظریف به جلیلی رای دادند! 
 واقعا در چه دنیایی هستیم که طرف میگه به خاطر ظریف به پزشکیان رای دادم! 
 به هر کسی موتورسیکلت ندهید، فقط به کسانی اجازه خرید بدهید که از طریق موتورسیکلت امرار معاش می کنند، از صداهای ناهنجار و آزار بعضی از موتورسواران به ستوه آمدیم.
 آقای دکتر پزشکیان ریاست محترم جمهوری برای مهار بحران ملی اعتیاد کاری بکنید. معتادهای کارتن خواب در شهرها رها هستند، برای جمع آوری آن ها دستور بدهید تا امنیت جامعه تامین شود.
 رای  اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیران دولت جدید بسیار حساس است. اگر نمایندگان، وزیران با سابقه ناموفق را انتخاب کنند باید در قیامت جوابگو باشند.
 معلوم نیست کوه پارک مشهد محل استفاده، تفریح و ورزش و  استراحت  مردم است یا محل سگ گردانی و کشف حجاب و قلیان کشیدن؟! هیچ نظارت و قانونی در این مکان وجود ندارد و هیچ کنترلی بر ورود و حضور افراد هنجارشکن و قانون شکن اعمال نمی‌شود.  آیا نباید نیروی انتظامی در آن جا حضور داشته باشد و نباید شهرداری مسئولیت نظم و اجرای قانون را به عهده بگیرد؟ 
 اگر روزی برسد که وقتی برای ثبت نام به مدرسه ای رفتیم و مدیر و ناظم مدرسه نگفتن که مسئولان آموزش و پرورش هر چه می گویند برای خودشان می گویند،  حتما کشور توسعه یافته ای شده ایم! 
 بعد از پنج سال که برای خرید یک شلوار برای خودم برنامه ریزی می کردم بالاخره سه ماه پیش توانستم یک شلوار برای خودم بخرم، چون هر چه درآمد دارم خالصانه در اختیار خانواده ام است تا احتیاجات تحصیلی ،خورد و خوراک ، پوشاک و قبوض مصرفی خانواده ام را تامین کنم ، مسلماً مردان دیگر ایرانی نیز شرایطشان با اندکی تفاوت شبیه من است اما سوالی دارم و آن هم این است که با این همه از خودگذشتگی آیا حق ما این است که چماقی به نام مهریه شب و روز بر سر ما کوبیده شود و حتی ما را مثل مجرمان و خلافکاران به زندان بیندازند ؟! آیا فکر نمی کنید که افرادی مغرض مهریه را از حالت مثبت و مذهبی آن خارج کرده و به عاملی ضد مردان و ضد بنیان  خانواده تبدیل کرده اند ؟!
 سلام،اتوبوس مشهدگلبهار از 12هزار
تومان شد 18هزار تومان،درحالی که همین مسافت رو اتوبوس های مشهد میامی 3هزارتومان می گیرند،درگلبهار منافع چه کسانی به خطر میفته که اجازه نمی دهند این مسیر رو اتوبوس واحد بگذارند؟
 هدف از تشکیل دولت، خدمت به ملت ونظام مقدس اسلامی است.پس بدیهی است سکانداران وزارتخانه ها ومعاونان ومشاوران ریاست جمهوری باید ازنظر شخصیت،شایستگی واقعی حوزه مسئولیت خودشان را داشته باشند.
 در گرمای شدید دشت مشهد زیر آفتاب سوزان کار کردن ثوابش از هر عبادتی بیشتره .
  در این هوای گرم بازرسان بهداشت  سرزده به مشاغلی مانند نانوایی ها، عرضه کنندگان مواد پروتئینی،  آشپزخانه ها، فست فودی ها و... بروند تا از سالم بودن مواد غذایی مردم اطمینان حاصل کنند . 
  آقای شهردار با سلام‌و خسته نباشید در این هوای گرم سوسک های زیادی از فاضلاب شهری وارد خانه ها شدند. جسارتی نباشد لطفا بعد از لایروبی دستور دهید  سم پاشی ها   انجام‌ شود. در منطقه احمد آباد بولوار بعثت و طالقانی با رضا وحتی خیام  در بیشتر منازل سوسک های بزرگ دیده شدند  ‌و این ها باعث آلودگی در‌ منازل مردم هستند و حتی در قنادی ها، رستوران ها‌،نانوایی هاو آشپزخانه ها هم‌ می روند حتی لبنیاتی ها  و کارخانه ها  !
 به رغم چند برابر شدن آبونمان تلفن ثابت اما همچنان خدمات نمی دهند! الان چند روز است که خط تلفن ما مشکل دارد و انواع سامانه های اعلام خرابی را امتحان کردیم ولی دریغ از حتی یک توجه!
 این عباس عبدی چه کاره است که این ادعاهای عجیب و بی اساس و مضحک را در فضای مجازی بیان می کند به چه قیمت آخرت خودش را خراب می کند؟
 سلام ، داستان ناترازی ها در کشور جالب است ، ناترازی در معلم ، ناترازی در آموزش وپرورش ومدارس وکلاس درس ، ناترازی در پرستار وپزشک ، ناترازی در آب وبرق وانرژی ، ، ناترازی در مصرف سوخت ، ناترازی در حقوق ودستمزد،  ناترازی در تولید گندم ومحصولات کشاورزی ،ناترازی در عرصه فرهنگ وهنر  و ...،  دولت آینده  با این ناترازی ها چه خواهد کرد ؟
 اگر برخی مسئولان قول بدهند هیچ کاری نکنند وکاری به کار مردم نداشته باشند من اطمینان دارم گرانی،تورم ودیگر مشکلات خودش حل می شود.
 در واکنش به مقاله آینده تحریم‌ها،از حدود یک دهه قبل  به دلیل اقتصادی شدن استخراج نفت شیل و استخراج از لایه های عمیق وعدم سرمایه گذاری در صنایع استخراجی، ایران مزیت خود را در بازار انرژی از دست داده وحتی اگر همین فردا تمامی تحریم‌ها برداشته شود نهایتا حدود 25 درصد به درآمد صادراتی اضافه خواهد شد که ثمره چندانی نخواهد داشت، مسئله بهبود اقتصادی ایران بسیار عمیق تر از این حرف هاست.
 اولین وبیشترین ضرر تغییرات آب‌وهوایی برای درختان و حیوانات است که نقشی در آن نداشتند! خوبه حداقل به فکر تامین آب برای  آن ها  باشیم در این  گرما.
 وزارت راه و شهرسازی جاده ترانزیتی بین المللی مشهد سرخس را اتوبان کنید تا تصادفات جاده ای به حداقل برسد.
 بهتر است آقایان در ادارات و شهرداری ها به جای پوشیدن کت و بالابردن درجه سرمایش کولرهای گازی با پیراهن در سرکار حاضر شوند تا در مصرف برق صرفه جویی شود.
 سلام یک دست صدا ندارد وقتی همه با هم باشیم مثل دفاع مقدس ما پیروزیم.