printlogo


حرف‌مردم

دانش آموزان ابتدایی چه گناهی کرده اند که بیشتر معلمان ابتدایی رشته هایشان آموزش ابتدایی نیست ؟ با این کار هم دانش آموزان ضرر می کنند و هم معلمان از این وضعیت ناراضی هستند.
در پاسخ به سرمقاله آقای احدیان: اولاً نسبت تعداد تأیید صلاحیت و رد صلاحیت ها و عدم احراز جناح چپ رقمی محیر العقول و باورنکردنی و عجیب است. ثانیاً از وظایف رئیس جمهور نظارت بر حسن اجرای قانون اساسی می باشد. ثالثاً اگر نگران آینده و اقتصاد کشور هستیم چرا به شکل سلیقه ای رد صلاحیت انجام شود.
لطفا گزارشی از هزینه خرید و فروش سهام در سازمان بورس اوراق بهادار کشورمان و سایر بورس های دنیا تهیه شود.
سپاس فراوان از رئیس جمهور محترم که به نکته جالبی اشاره کردند. اگر قرار است فقط یک طیف خاص وارد مجلس شود، انتخابات چرا؟
لطفا درباره وام کالا و دریافت کارا کارت گزارشی تهیه کنید. سامانه ثبت نام پشتیبانی خوبی ندارد و برای بسیاری از واجدان شرایط پیغام عدم تایید می آید.
من از آقای مدیری بابت سریال در حاشیه تشکر می‌کنم و ایشان و همکارانشان را دعا می کنم که باعث شادی فرزندانم می شوند.
برادر عزیزی که گفتی تولید نفت کم شود تا گران تر شود. اعضای  اوپک که 27 میلیون بشکه صادر می‌کردند الان 33میلیون صادر می کنند و علت ارزانی همین است خودشان با همراهی عربستان سعودی برای فشار به کشور عزیزمان این کار را می کنند.
همه قشرها و گروه های ملی و مذهبی و مسئولان و تمام ایرانیان سربلند مواظب دسیسه ها و توطئه تفرقه افکنانه رژیم آل سعود صهیون باشند و با  اتحاد خود پوزه این رژیم سفاک را به خاک بمالند.
جناب احدیان فکر نمی کنم حرف های رئیس جمهور نسنجیده و تحریک آمیز باشد، تحریک آمیز نظر شماست که این سرمقاله را نوشتید. رهبری معظم فرمودند کسانی که نظام را قبول ندارند نباید تأیید صلاحیت شوند. همه قبول داریم سوال من از شما این است آیا کسانی که در چارچوب این نظام حزب تشکیل دادند و همه دلسوز نظام هستند، دشمن این مملکتند؟
آقای احدیان! بر اساس چه اطلاعاتی نوشته اید که شورای نگهبان در تأیید صلاحیت ها اشتباه کرده است و باید اشتباه خود را اصلاح کند؟
در این برهه کشورها و غول های اقتصادی جهان از جمله چین و اتحادیه اروپا برای همکاری و ارتباط با ایران سر از پا نمی شناسند و برای همکاری سرودست می شکنند ، پس قطع رابطه کشورهایی مانند جیبوتی و کومور با ایران چه معنا و مفهومی دارد؟!
 هر وقت خراسان تیتری درباره پدیده می زند با شوق روزنامه می خرم. ممنون که بارقه های امید را در ما روشن می کنی.
جناب آقای احدیان بیدار شو، خودت را به خواب نزن، سرمقاله خودت را هم راضی نمی کند.
از شواهد این گونه استنباط می شود که عده‌ای فرصت طلب و قانون شکن قصد دارند به بهانه ردصلاحیت شدگان بر شورای نگهبان فشار بیاورند و مجلس ششم دیگری را بر ملت تحمیل کنند و در پی آن راه های نفوذ اجانب را در کشور هموار کنند.
کسانی که بی دلیل عملکرد شورای نگهبان را زیر سوال می برند ناخواسته همسو با دشمن هستند.
یک ماه از بازنشستگی من در مخابرات گذشته تلفن زدند که بیا سر کار. این را در کتاب گینس ثبت کنید!
تاکنون بانک صادرات فقط سپرده های تا 20 میلیون تومان میزان را پرداخت می کرد و الان مدتی است هیچ خبری از پرداخت مبالغ بالاتر نیست.
آقای احدیان که در مورد رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان حرف از حق الناس می زنند الان در مجلس قوانینی توسط همان رد صلاحیت شدگان به تصویب می رسد و شورای نگهبان نیز تأیید می کند، این جا حق الناس کاربرد ندارد؟
آقای مایلی کهن که پس از هر اتفاقی از آقای کی‌روش انتقاد می کرد حالا چه جوابی به مردم و کی روش می‌خواهد بدهد؟
به نظر من ملاک باید قانون و دستورات رهبر باشد و نهادهای قانونی مثل شورای نگهبان تضعیف نشوند گر چه بزرگواران شورای نگهبان هم دید بازتری داشته باشند به صرف دیدگاه و فکر متفاوت، اسلام به خطر نمی‌افتد بلکه تنوع سلایق باعث رشد و بالندگی کشور می شود طبق نامه ای که امام به روحانیت نوشتند اگر کسی انتقاد می کند دلیل بر دلسوزی اوست و نباید بی دلیل به کسی برچسب مخالف زد.
ما آخرش نفهمیدیم اشکال شرکت پدیده تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز و ایرادات قانونی بود یا مدیریت؟