printlogo


بازار خبر

نرخ تورم روستایی دی ماه به 11.5 درصد کاهش یافت
 فارس- براساس گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم روستایی دی ماه سال جاری به 11.5 درصد کاهش یافت. تورم سالیانه در ماه قبل 12 درصد بوده است. افزایش شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 8.4 درصد می‌باشد که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (8.4) بدون تغییر است.

 

 


خاموشی 963 دکل نفتی آمریکا در سال 2015
فارس- شرکت‌های نفتی آمریکا در سال 2015، هفته ای 18 دکل نفتی و در کل 963 دکل نفتی را از فعالیت خارج کردند که بیشترین کاهش سالانه از سال 1988 به شمار می‌رود. افت بیش از 70 درصدی قیمت نفت، دلیل اصلی خاموشی این دکل‌ها است.

 

 

 


دلار را از مراودات تجاری قزاقستان حذف کنید
فارس- «نورسلطان نظربایف» ، رئیس‌جمهور قزاقستان از دولتمردان و تجّار این کشور خواست تا مراودات تجاری خود را به جای دلار با «تنگه» واحد پول این کشور انجام دهند.

 

 

 


کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم خانگی
مهر- یک محموله بزرگ ۵۲ کانتینری قاچاق یخچال دیروز در گمرک شهیدرجایی کشف و ضبط شد.باند قاچاق کالا در پوشش واردات قانونی لوازم و قطعات تولید یخچال، اقدام به قاچاق یخچال خارجی می‌کرد که دیروز در گمرک جنوب کشور (گمرک شهیدرجایی) این محموله بزرگ کشف و ضبط شده است.

 

 


عیدی امسال کارمندان چقدر است؟
ایسنا- در حالی که میزان عیدی کارکنان دولت بر اساس قانون و در نهایت تصویب هیات وزیران تعیین و اعلام می شود، شواهد نشان می دهد برای سال جاری، عیدی کارکنان رقمی حدود 688 هزار تومان خواهد بود.