printlogo


بازار خبر

کاهش 50 درصدی قیمت پیاز
مهر- یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار از کاهش 50 درصدی قیمت پیاز خبر داد و افزود: قیمت این صیفی در حال حاضر بین 1300 تا 1800 تومان و نرخ نوع دست‌چین آن 2200 تومان است. بختیاری با بیان اینکه قیمت گوجه‌ فرنگی با افت زیادی همراه بوده است، افزود: در حال حاضر قیمت گوجه‌فرنگی گلخانه ای بین 1500 تا 2000 تومان و نرخ نوع دست‌چین آن 3000 تومان است، همچنین قیمت گوجه‌فرنگی نو از 800 تا 1500 تومان و نرخ نوع دست‌چین آن 1800 تومان است.
 
 
سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران با هدف همکاری های اقتصادی
فارس- موسسان شرکت ها و روسای شرکت های ژاپنی، نخست‌وزیر ژاپن را که برای نخستین بار پس از انقلاب به ایران سفر می‌کند، همراهی خواهند کرد و انتظار می‌رود که تمرکز این سفر بر تقویت همکاری های اقتصادی باشد.
 
 
 
 
عقب نشینی رقیب اوپک از بازار نفت
ایرنا- سقوط قیمت نفت و طولانی شدن زمان افت قیمت ها سبب شده است که شماری از شرکت های آمریکایی تولیدکننده نفت شیل که به عنوان بزرگترین رقیب تولیدکنندگان اوپک به شمار می روند، از طرح های خود عقب نشینی کرده و در آنها بازنگری کنند.
 
 
 
 
سامانه برخط مدیریت «بدهی ها و مطالبات» دولت ایجاد شد
فارس- مدیرکل مدیریت بدهی ها و تعهدات عمومی وزارت اقتصاد از راه‌اندازی سامانه برخط مدیریت بدهی ها و مطالبات دولت خبر داد و گفت انتشار 22 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق خزانه و صکوک برای پرداخت بدهی های دولت در دست بررسی است.
 
 
 
 
دومین قرارداد نفتی ایران و توتال فرانسه امضا شد
مهر- پس از امضای قرارداد دائمی فروش روزانه 160 هزار بشکه نفت خام بین شرکت ملی نفت ایران و توتال، قراردادی بین پژوهشگاه صنعت نفت و این شرکت نفتی فرانسوی امضا شد.
 
 
 
 
قیمت گوشت گوسفندی تا عید گران نمی‌شود
مهر- رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت این نوع گوشت تا پایان سال گران نمی‌شود، گفت: هم اکنون گوشت گاوی منجمد از ذخایر دولتی، در بازار کیلویی 18 هزارتومان عرضه می‌شود. وی، قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه عرضه به مغازه‌دار را بین 30 تا 31 هزارتومان و عرضه به مشتری را بین 33 تا 34 هزارتومان اعلام کرد و گفت: با انتشار اخبار مبنی بر کمبود دام و افزایش قیمت گوشت در داخل، جلوی خروج دام گرفته شد.