printlogo


خواندنی های رسانه ها

برگزاری مراسم عقد یک اعدامی در زندان
صبح دیروز مراسم عقد یک پسر 28 ساله زندانی در محل زندان رجایی شهر برگزار شد. به ‌گزارش جام جم آنلاین ، مراسم عقد یک پسر 28 ساله که متهم به قتل عمد خواهرزاده‌اش است با یک دختر 29 ساله در محل زندان رجایی شهر برگزار شد.
این پسر و دختر همدیگر را در سالن ملاقات زندان تنها 2 بار دیده‌اند و عمر آشنایی آنها کمتر از 7 ماه است. خواهر این دختر نیز در همین رجایی شهر زندانی‌ است و نکته جالب آنکه عروس دارای مدرک فوق لیسانس است و داماد دیپلم هم ندارد.این تازه داماد برای رهایی از بند باید دیه 200 میلیون تومانی قتل عمد خواهرزاده‌اش را بپردازد.
 
 
 
 
حمله به کامیون های حمل غذا در ونزوئلا 
ونزوئلا اوضاع خوبی این روزها ندارد. وضعیت در این کشور به حدی به وخامت گراییده که کامیون‌هایی که حامل غذا برای مردم است مورد حمله قرار می‌گیرند. به گزارش دنیای اقتصاد به‌تازگی ارتش موظف به حمایت از این کامیون‌ها شده است. 
سربازان نانوایی‌ها را هم زیر نظر گرفته‌اند. اکنون گرسنگی مهمترین نگرانی این روزها در ونزوئلا است. ارزیابی‌های محققان دانشگاه سیمون بولیوار نشان می‌دهد که حدود 87 درصد از جمعیت ونزوئلا پولی برای خرید غذای کافی ندارند. براساس ارزیابی‌های «مرکز مستندسازی و تحلیل اجتماعی» نیز حدود 72 درصد از درآمد ماهانه مردم صرف خرید غذا می‌شود.