printlogo


تازه های مطبوعات

جوان – این  روزنامه  در گزارشی با عنوان «رمزگشایی از موج‌های خبری تغییر کابینه» با طرح این پرسش که آیا تغییر در یاران روحانی جدی است نوشت: به نظر نمی‌رسد که روحانی بخواهد حداقل تا پایان دوران ریاست جمهوری فعلی خود دست به ترکیب کابینه بزند، با این حال هر از چندگاهی ناگهان یک موج خبری در خصوص قریب‌الوقوع بودن تغییر برخی وزرا در رسانه‌های کشور پدیدار می‌شود. نکته جالب اینجاست که این صدا از جانب کسانی شنیده می‌شود که خود متحد جدی دولت یازدهم هستند. حال روشن نیست که روحانی چگونه می‌تواند چنین چالش‌هایی را در داخل دولت مدیریت کند.
شرق – این روزنامه درمطلبی با عنوان " بین‌ اینها «استیو جابز» پیدا نمی‌شود،" به نقل ازحمیدرضا جلایی‌پور نوشت: در کشوری که مردمش در شرایط رکود تورمی زندگی می‌کنند و با مشکلات عدیده‌ اقتصادی سر‌و‌کار دارند، پرداخت این حقوق‌ها کارایی کشور را بالا نمی‌آورد...اگردریافت‌کنندگان این مبالغ راهم بررسی کنید،در بین آنها استیو جابز پیدا نمی‌کنید که ارزش افزوده ‌میلیارد ‌دلاری برای اقتصاد کشور آورده باشند یا کار خارق‌العاده‌ای کرده باشند.
 آفتاب یزد- علیرضا محجوب در گفت‌وگو با این روزنامه با اشاره به اینکه در دوره اول و دوم آقای احمدی نژاد تحقیق و تفحص شد و تخلفات حقوقی اعلام شد گفت: بخش قابل توجهی از آن گزارش درباره حقوق‌ها در بخش های درمانی، اداری و مدیران است .
کیهان - در حالی  سخنگوی دولت از تورم تک رقمی خبر می‌دهد که حسن روحانی رئیس دولت مدعی بود که ملاک گرانی جیب مردم است نه آمار و ارقام نهادهای دولتی، تک رقمی شدن تورم تجربه خیلی دوردست برای اقتصاد ایران نبوده است و با مراجعه به آمارهای سالیان گذشته همین مرکز مشخص می‌شود از اسفند 88 تا آبان 89 تورم به مدت 9 ماه تک رقمی بوده است و امکان ادامه آن وجود داشته ولی بعدها با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تورم دوباره افزایش می‌یابد.
 شرق- حسینی، وکیل‌مدافع حمید بقایی گفت که اگر محمد عطریانفر از سخنانی که در یک مصاحبه درباره موکلش بیان شده عذر خواهی نکند  از وی  شکایت می کند.
رسالت – این روزنامه به نقل از سید مرتضی نبوی نوشت : شرایط رقابت سخت است ،نباید عده زیادی بیرون و جا بمانند در حالی که جزو طیف اصولگرایی تعریف می‌شوند...اصولگرایان دور هم جمع شوند و به صورت دموکراتیک پارلمان تشکیل دهند و با رأی نمایندگان تشکل‌ها، تصمیم به صورت حداکثری گرفته خواهد شد و همه از آن حمایت خواهند کرد.»
آرمان - حجت‌الاسلام محمد تقی فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در این باره که  دولت چگونه باید در مقابل جنگ‌های روانی اتاق‌های فکر ایستادگی کند؟ گفت: دولت جریان‌هایی که علیه منافع ملی عمل می‌کنند را افشا کند وهرچه سریع‌تر درباره برخی از حواشی، مواضع خود را با مردم در میان بگذارد.