printlogo


حرف‌مردم‌‌

 درباره موضوعی که یکی از خوانندگان محترم مبنی بر نصب دوربین مدار بسته بر سر در هر منزل فرموده بودند، پیشنهاد بسیار خوبی است چون ایجاد کسب و کار می کند و بازار صنعت چین راه می افتد. ساخت سیم و کابل و جوراب و کلاه هم راه می افتد. در ضمن سارق ها هم باید دوره های ویژه الکترونیکی بگذرانند تا بتوانند دوربین ها را از کار بیندازند!
با توجه به برداشت زیاد آب و فرونشست زمین در سرایان و قائن، احداث فولاد قائنات در دشت نیمبلوک، بین سرایان و قائن که خوراکش آب است، چه توجیهی دارد؟
در روز معلولان آقایان چه زیبا حرف می زنند! یک پسر معلول 22ساله دارم که تاکنون به غیر از سه ویلچر چیز دیگری ندیدیم و حتی برای یک وام بیش از اندازه همان وام باید مجوز پروانه و ... مدارک ببریم تا ما را در نوبت وام قرار دهند چه رسد به حقوق ماهیانه.
 خراسان عزیز همه مطبوعات به قول شما از کمبود کاغذ صفحاتشان را کم کردند حالا شما هی از احمدی نژاد بنویسید و کاغذ را اسراف کنید!
گزارش هشت روش کلاهبرداری از حساب های بانکی جالب و مفید بود!
 این واقعیت را باید با مبارزه و قیام خودمان علیه ترامپ اثبات کنیم که قدس از آن مسلمانان است و ما مسلمانان در کنار هم قدس را آزاد خواهیم کرد.
چرا مخابرات برای خطوط تلفنی که استفاده نمی شود، هم آبونمان، هم حداقل کارکرد و هم صورت حساب دوره می گیرد؟ همه به نام هزینه نگهداری!
ایرانسل لغو پیامک های تبلیغاتی را رایگان اعلام کرده، حال آن که از شارژ کم می کند.
 نایب رئیس اصل 90 مجلس گفته اند، مسئولان در نظر دارند کانکس های اهدایی مردم را با احتساب پول به زلزله زدگان کرمانشاه واگذار کنند. آقای بنی اسدی یکی از علل کاهش اعتماد مردم به دستگاه های دولتی همین است.
 چرا در استفاده نکردن از تنوین در زبان فارسی به ویژه در یادداشت های تحلیل گران دقت ندارید؟!
یارانه همه را قطع کنید ولی گرانی های احمدی نژاد را برگردانید به قبل از دوره ریاست ایشان.
 آقای ولایتی، دانشگاه آزاد نام اسلامی بودنش را یدک می کشد. سری به بجنورد بزنید و از نزدیک اوضاعش را ببینید.
 احمدی نژاد آمدی مفسدان اقتصادی را علنی کنی، نکردی و برخی وزیران خودت تو زرد درآمدند! برو گوشه عزلت و فکر کن با قانون یارانه ات و گرانی هر روز چه بلاها سر مردم آوردی!
 هدفمندی یارانه ها ببخشید هدفمندی «گرانی ها» ما را وارد ریاضت اقتصادی کرد مسئولان هم چاره هر مشکل را در گرانی می بینند . البته اگر بحران آب ایران را خشک نکند!
مدیرکل صدا و سیما لطفا فرستنده دیجیتال اسدیه را تقویت کنید تا بتوانیم از برنامه های شبکه شما و ... استفاده کنیم. لطفا رسیدگی شود.
از قوه قضاییه خواهش می کنم به داد ما کاسب های جزء برسد که طلب های خودمان را نمی توانیم وصول کنیم و شورای حل اختلاف هم کاری نمی تواند انجام دهد.
وارد کردن شتر از آلمان به دلیل این است که شترهای ایران آلمانی یاد بگیرند براشون خوبه!
اگر هزاران خانم از سازمان های دولتی و خصوصی و مجتمع های تجاری و کارخانه ها و تولیدی ها جمع شوند و از نیروی مرد استفاده کنند، آمار طلاق، بزهکاری و فساد کاهش پیدا می کند.
کمک مردم و تمامی هموطنان فارس، آذری و کُرد در زلزله کرمانشاه نشان داد که انسانیت هست، مهربانی هست و هیچ چیز مانند مسائل زبانی و قومی و مذهبی نمی تواند این ملت بزرگ را از هم جدا کند و هیچ چیزی مانع اراده های پاک نیست.
بعد از یک سال گشتن برای کار، به اجبار برگشتم شرکت قبلی ام که موقع استعفا هم بهم بی احترامی شده بود و هم این که حقم رو خورده بودن. برای این که بهم کار بدن هرچی خواستن گفتن و غرورم رو خرد کردن. هیچ کس به فکر کارگرها و شرایط شون نیست.
من و خانواده ام از زلزله زدگان خراسان شمالی هستیم. آن قدر که به سرپل ذهاب رسیدن و کانکس و چادر و اقلام خوراکی و وام دادن ولی به این جا خیلی بی توجهی شد!
بانک مسکن برای پرداخت وام 60میلیونی که سند خانه پشتوانه آن است و اوراق هم خریده شده ضامن کارمند هم می خواهد! مگر کارمند بنده خدا چقدر حقوق می گیرد که این طور ما را با بستگان رو در رو می کنید؟ وام گیرنده هم می گوید به شما و حقوقتان کاری ندارند، سند خانه گرو است، فقط برای این که قانون رعایت شود. شما را به خدا از بانک مسکن بپرسید درست است یک نفر را خانه دار کنند و افکار یک نفر دیگر یعنی ضامن را درگیر کنند و آرامش را از او بگیرند؟
 چرا کسی نیست به فریاد ما نگهبان های بانک ها برسد. نه حقوق درستی نه بیمه ای! آخر با 800هزار تومان در ماه می شود زندگی کرد؟
به نظر می رسد ماجرای گروگان گیری سعد حریری و استعفای وی در عربستان، مسافرت به فرانسه و سپس برگشت به لبنان، کاملا با سناریوی اعلام قدس از طرف آمریکا به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مرتبط باشد.
لطفا درباره اجباری شدن دوره پیش دبستانی گزارشی تهیه کنید.
امروز خراسان گیرم نیومد، زندگیم دچار نوسان شد!
 فکر کنم دولت چند تا مشاور دارد که راه و روش درآمد جدید و کسری بودجه را مشخص می کنند و اصلا هم به فکر طبقه ضعیف جامعه نیستند. یک روز برای یارانه نقشه می کشند، فردا برای بیمه سلامت، دوباره می بینند نه هنوز کم است برای قیمت نان و آب و برق نقشه می کشند، چون کسری دارند می روند سراغ حذف بیمه داروهای ضدسرفه و مسکن ها.
 واقعا چگونه دولت آمار اشتغال اعلام می کند در حالی که مراکز تولیدی و کارخانه ها از جمله کارتن مشهد، کارخانه دوچرخه قوچان، کارخانه مشهد نخ و ... در حال تعطیلی اند. بیکاری که سرمنشأ همه تخلفات است بیداد می کند. از طرف دیگر فساد اداری و حقوق های کلان همچنان در حال مانور است!