مجریانِ رقیب در جست و جوی «تهمتن»ِ ایران

بهداد سلیمی و آیدین ختایی در چالش‌های مسابقه ورزشی شبکه نسیم، شرکت‌کنندگان را تا پیروزی همراهی می‌کنند
نویسنده : مائده کاشیان
یکی از مسابقات جدید شبکه نسیم که از جمعه‌شب روی آنتن رفته، مسابقه ورزشی «تهمتن» است. آیدین ختایی ورزشکار و بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری به عنوان مجری در این مسابقه حضور دارند. در قسمت اول «تهمتن»، چهار شرکت‌کننده رقابت هیجان‌انگیزی با یکدیگر داشتند و مسابقه می‌تواند مخاطب را سرگرم کند. آیدین ختایی و بهداد سلیمی در جایگاه مجری چه عملکردی داشتند؟
یک مسابقه پرشور و هیجان
مسابقه «تهمتن» چالش‌های مختلفی دارد و هر قسمت با حضور چهار شرکت‌کننده پخش می‌شود. ورزشکاران در چالش‌هایی با نام «مغناطیس»، «چرخ گردون» و «زیگورات» شرکت می‌کنند و برنده نهایی در مرحله «زیگورات» مشخص می‌شود. در هر چالش شرکت‌کنندگان دو به دو با یکدیگر رقابت می‌کنند. چالش‌های این مسابقه به قدرت بدنی و سرعت عمل بالایی نیاز دارد. رقابت دو شرکت‌کننده همزمان با یکدیگر و زمان نسبتا کوتاه بازی‌ها، هیجان مسابقه را بالا می‌برد و حس هیجان به مخاطب هم منتقل می‌شود. این امتیاز مهمی برای «تهمتن» است و باعث جذابیت آن می‌شود. با توجه به فضای رقابتی مسابقه، تماشاگران حاضر در استودیوی «تهمتن» در مقایسه با دیگر برنامه‌ها شور و حال متفاوتی دارند. آن‌ها ایستاده و پرشور شرکت‌کننده را تشویق می‌کنند و جو خوبی بر مسابقه حاکم است. «تهمتن» چهار فصل و 100 قسمت دارد، قهرمانان هر فصل در مرحله فینال فینالیست‌ها رقابت می‌کنند تا برنده معرفی شود.
2مجری، 2رقیب
مجری اصلی مسابقه «تهمتن» آیدین ختایی است و بهداد سلیمی نیز در کنار او حضور دارد. از آنجایی که مسابقه ورزشی است، حضور چنین افرادی در مسابقه کاملا توجیه دارد و انتخاب‌های مناسبی بوده‌اند. ختایی و سلیمی هرکدام هدایت‌گر و مربی یکی از ورزشکاران هستند و هنگام انجام چالش‌ها، آن‌ها را تشویق و راهنمایی می‌کنند، در نتیجه این دو چهره نیز به نوعی با هم در رقابت هستند. علاوه بر رقابت، میان آن‌ها ارتباط دوستانه و صمیمانه‌ای هم به عنوان مجری برقرار است. آیدین ختایی و بهداد سلیمی با هم درباره نقاط قوت، اشتباهات شرکت‌کنندگان و عملکرد آن‌ها صحبت می‌کنند. همان طور که اشاره کردیم، مجری اصلی «تهمتن» آیدین ختایی است و بهداد سلیمی او را همراهی می‌کند بنابراین به عنوان یکی از مجریان «تهمتن» با چالش سخت و پیچیده‌ای برای اجرا رو به رو نبوده است.