printlogo


تلویزیون

گوینده شبکه خبر: پوشش چادر در صداوسیما اجباری نیست
زهرا خلیلی گوینده شبکه خبر در صفحه توئیتر خود درباره پوشش مجریان خانم در صداوسیما نوشت: «شبکه های سیما را ببینید، تعداد مجری هایی که چادر ندارند بیشتر از چادری هاست. چادر هیچ وقت در صداوسیما اجباری نبوده و حتی چادر پوشیدن یک مزیت برای رشد بیشتر هم به حساب نمی آید. اصولاً این پوشش باارزش تر از آن است که اجبار شود، چادری بودن و چادری ماندن تنها یک اعتقاد قوی می طلبد.»
این توئیت در واکنش به حواشی تغییر پوشش الهام صفوی زاده مجری تلویزیون و رادیو به وجود آمده بود. صفوی زاده که به تازگی با نوشتن متنی، پوشش خود را که چادر بود، تغییر داده است؛ با واکنش های متفاوتی روبه رو شد. بسیاری از کاربران با یاد کردن از مجری های غیرچادری سیما نوشته بودند که پوشش چادر در صداوسیما اجباری نیست و این که صفوی زاده گفته «می خواهم خودم باشم»، توهین به مجری های چادری رسانه ملی است.
 
سریال «پدر» از شنبه پخش می شود
سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، از شنبه 23 تیرماه روی آنتن می رود. به گزارش فارس، این سریال که با طرح و فیلم نامه ای از حامد عنقا در زمستان سال گذشته کلید خورد، بنا بود در ماه مبارک رمضان به عنوان سریال ویژه شبکه 2روی آنتن برود اما با تغییرات کنداکتور این شبکه پیش از رمضان، در نوبت نمایش ماند. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است این سریال از روز شنبه 23 تیرماه هرشب ساعت 21:30 روانه آنتن شود. ساخت این سریال که بنا بود در ماه مبارک رمضان در 30 قسمت 30 تا 32 دقیقه ای روی آنتن برود، پس از منتفی شدن پخش رمضانی، با فراغ بال بیشتری پیگیری شد و اکنون 30 قسمت 45 دقیقه ای دارد.