کشف هزار و 627 کیلوگرم مورفین و تریاک از تانکر سوخت در مشهد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در حاشیه بازدید اعضای شورای تامین این استان، از کشف دو محموله سنگین مورفین و تریاک به وزن هزار و 627 کیلوگرم خبر داد.به گزارش پایگاه خبری پلیس، نمایشگاه مشترک کشفیات پلیس مبارزه با  مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان در مشهد برپا شد. استاندار خراسان رضوی، رئیس کل دادگستری و مسئولان عالی رتبه قضایی، فرماندهان ارشد نظامی و دیگر اعضای شورای تامین از این نمایشگاه بازدید کردند. رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در حاشیه این بازدید گفت: نظم و امنیت و انضباط اجتماعی مشهد و استان خراسان رضوی مرهون تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر نیروی انتظامی، مشارکت فعال و تعامل هوشمندانه مردم قدرشناس و همراهی همه سازمان های مسئول است. وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نیز کشفیات قابل ملاحظه ای از پلیس می بینیم که گویای فعالیت و تلاش جدی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برای خدمت شایسته و صادقانه است.
حجت الاسلام «دکتر مظفری» رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: دستگاه قضایی به پاس این تلاش و حضور موثر پلیس، از نیروی انتظامی حمایت می کند و در سایه همین همدلی ها و تعاملات است که می توانیم در مقابله و پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی و برخورد قانونی با بی انضباطی ها موفق عمل کنیم و عدالت را برقرار سازیم. 
«غلامعلی صادقی» دادستان مشهد نیز در حاشیه این بازدید از تلاش و فعالیت های نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در مشهد تشکر کرد و خواهان تعاملات بیشتر در این عرصه شد.فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم در حاشیه بازدید از نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: تامین امنیت فردی، اجتماعی و اخلاقی از اولویت های اصلی پلیس خراسان رضوی است و باید مجموعه فعالیت های پلیسی را با طرح های گسترده توسعه بخشید و مردم حضور پلیس را در مشهد و استان خراسان رضوی پررنگ تر از همیشه ببینند. قادر کریمی افزود: در یک هفته گذشته، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، بیش از دو تن کشفیات مواد مخدر داشته است که دو محموله سنگین مواد افیونی به وزن 363 کیلوگرم تریاک از یک تانکر گاز و یک هزار و 264 کیلو گرم مورفین و تریاک نیز از تانکر سوخت کشف شد. وی گفت: در این دو عملیات، سه عامل اصلی قاچاق مواد مخدر نیز دستگیر شدند.