انعکاس

نامه نیوز مدعی شد: احمدی نژاد هیچ گاه رابطه دوستانه و خوبی با مجمع تشخیص مصلحت دوران آیت ا... هاشمی نداشت. اما این روزها تنها امیدش به همین مجمع تشخیص است و صندلی که نظام باز هم فرصت نشستن بر آن را به او داده است. او شاید این بار متفاوت تر به این صندلی نگاه می کند، این بار او قرار است در مجمعی حضور داشته باشد که آیت ا... هاشمی شاهرودی آن را اداره خواهد کرد، شاید همان قدر که او امیدوار به روزهای سیاست ورزی اش در این نهاد است سیاسیون هم نگاه شان به آیت‌ا... هاشمی شاهرودی دوخته شده است که آیا می‌تواند احمدی‌نژاد را در چارچوب مجمع به مسیر درست سیاست‌ورزی هدایت کند. شاید رفاقت سیاسی قدیمی این جا کارگر افتد.
رویداد 24 نوشت : تاجرنیا، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تشریح کرد: رویکرد لاریجانی به‌عنوان چهره اصولگرایی که همراه آقای روحانی بوده بیشتر سهم خواهانه است و ایشان به دنبال آن است تا درواقع مجموعه‌هایی را در بدنه روحانی داشته باشد و تقویت کند و ضمن آن که تعامل خود را با دولت روحانی ادامه خواهد داد، نیم‌نگاهی هم به انتخابات آینده ریاست جمهوری دارد.
عصرایران نوشت : شاکری رئیس کمیته نام گذاری شورای شهر تهران درباره دلیل نام گذاری نکردن معبری به نام محمد مصدق اظهار کرد : پیش از این برای نام گذاری معبری در تهران به نام محمد مصدق امضاهایی جمع شد و اعضا درخواست خود را در قالب نامه ارائه کردند. پس از این بررسی ها برای این نام گذاری اقداماتی صورت گرفت.وی با اشاره به فرمایش‌های امام خمینی (ره) درباره دکتر مصدق گفت: برای نام گذاری معبری در تهران به نام محمد مصدق، با فرمایش‌های امام خمینی (ره) مواجه شدیم و به این خاطر که حضرت امام (ره) درباره شخصیت دکتر مصدق اظهار نظر کردند ما نام گذاری را متوقف کردیم.
بولتن نیوز مدعی شد: ایندکس بال 2017 پول شویی منتشر شده و به رویه سال های قبل، ایران در قعر جدول ریسک پول شویی است. کسانی در داخل کشور گمان می‌کنند راه کاهش ریسک پول شویی فقط از FATFمی‌گذرد. در حالی که از 100 نمره ایندکس بال تنها 30 نمره مربوط به FATF است و بقیه موارد شامل حوزه های جداگانه ای است. در حالی که برای آن 30 نمره FATF همه ظرفیت وزارت خارجه و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد پای کار است و برای کاهش ریسک از بعضی منافع حیاتی ملی چشم پوشی شده  ودر سایر اجزای ایندکس از برقراری ارتباط ساده و ارائه مدارک اولیه هم غفلت شده است.