تازه های فناوری

لنزی که دارو را مستقیم به چشم می‌رساند
محققان لنزهای تماسی ابداع کردند که می‌تواند بدون آسیب تا دو هفته در حالی که دارورسانی را به چشم انجام می‌دهد، پوشیده شود و داروها را مستقیم ،روزانه یا هفتگی به چشم برساند.به گزارش ایسنا با این لنز، نه نیازی به قطره چشم است و نه تزریق.یک نوارپلیمری حاوی دارو به صورت دایره‌ای دور لنز کار گذاشته شده است، اما هیچ گاه با چشم مصرف کننده تماس نخواهد داشت.
 
 
 
 
 
این دستگاه قفل همه گوشی های آیفون را باز می کند
 دستگاهی ساخته شده است که می تواند قفل همه آیفون ها، حتی آیفون 10 را باز کند. این موضوع، احتمال وجود یک درپشتی در iOS را بیش از پیش تقویت می کند.به گزارش دیجیاتو، «GrayKey» که با ظاهری شبیه اپل تی وی می تواند آیفون ها را رمز گشایی کند، دو درگاه لایتنینگ دارد و برای قفل گشایی می توان تا دو آیفون را تنها برای 2 دقیقه به آن متصل سپس جدا کرد.
 

 

ترازوی هوشمند تناسب اندام
 شیائومی عرضه ترازوی دیجیتال هوشمندی را آغاز کرده است که قابلیت های منحصر به فردی دارد.به گزارش ایسنا،از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به صفحه نمایش شیشه ای مجهز به چراغ LED، امکان نمایش درصد آب ذخیره شده در بدن، وزن دقیق ماهیچه‌های بدن، چربی‌ها و استخوان‌های بدن، شاخص BMI و میزان متابولیسم کاربران اشاره کرد.این ترازوبه کمک بلوتوث به گوشی‌های هوشمند  متصل می شود.