حرف‌مردم‌‌

 طبق آمار خوشحال هستند که صادرات ما نسبت به سال گذشته چندین برابر شده. اما غافل از این که علت افزایش ،رونق بازار نیست، بلکه کاهش ارزش پول ما نسبت به کشورهای همسایه است که باعث شده یک خانم از تاجیکستان یک وانت پر از ظروف تفلون بار کند. آن وقت خودمان نگاه می کنیم.
 آقای مصباحی مقدم شما درسایه امنیت و حمایت همین مردم برصندلی قدرت تکیه زده اید، حال می گویید مردم چه کاره اند که تکلیف می کنند ؟لطفا مراقب حرف زدن تان باشید.
افزایش حقوق و دستمزد دردی را دوا  نمی کند چون اولا همه مردم حقوق نمی گیرند .ثانیا با افزودن درصدی به حقوق و دستمزد قیمت ها چندین برابر زیاد می شود وکسی هم یا نمی تواند کاری انجام دهد یا اگر می تواند اهمیتی نمی دهد...گوشت کیلویی  120 هزار تومان از گلوی چه کسی به راحتی پایین می رود؟
 ابعاد ستون بازتاب را بزرگ تر کنید. فونت خط ها را هم پهن تر و درشت تر کنید. صفحه خوبی است ولی خط و تصویرهایش ریز است و به سختی خوانده می شود!
به آن شخص محترمی که راجع به پول گرفتن مدیر مدرسه پیامک زده است، عرض می کنم که تمامی اداره های سراسر کشور دایره بازرسی و شکایات دارند. چرا مطلب را به مطبوعات می کشانند و با آبروی این قشر شریف بازی می کنند؟
چرا به افغانستانی هایی که کارت آمایش دارندوسال هاست دراین کشور زندگی می کنند گواهی‌نامه  نمی دهند؟ تکلیف ماچیست؟
 به تازگی مرغ منجمد داخلی وخارجی در چند جای شهر توزیع می شود. این گونه توزیع به افراد هدف یعنی اکثر بازنشستگان وکارمندان وکارگران آبرومند نمی رسد و فقط شغلی درآمدزا برای خانواده هایی است که همگی  در صف حاضر می شوند  وپس از تحویل آن را به برخی رستوران ها با قیمت بالا می فروشند. راه حل توزیع از طریق تعاونی های کارمندی وکارگری والبته با کد پرسنلی است.
 برای بسیاری از موتورسواران در مشهد قانون اصلا تعریف نشده است، نه ترافیک، نه پیاده رو نه حتی جهت صحیح حرکت در خیابان هرچند کوتاه، هیچ چیز رعایت نمی شود. چرا راهنمایی و رانندگی با این بی قانونی برخورد جدی نمی کند؟
از ریاست محترم قوه قضاییه درخواست می شود، اگر می خواهید مشکلات قوه‌ قضاییه کم شود ،باید روابط عمومی پرقدرت و فعالی داشته باشید تا نارسایی های عوامل اجرایی و اداری دادگاه ها را که توسط مردم اطلاع داده می شود بتوانند به بالاترین مقام مسئول برسانند. مدیر کل واحد ها را وادار کنید که سرزده و ناشناس از کارهای مربوط سرکشی کنند و درجاهایی که با مردم با بی ادبی و تند رفتار می شود یا کم کاری دارند به شدت برخورد کنند. متاسفانه در بعضی دادگاه ها اصلابه ارباب رجوع احترام نمی‌گذارند و خودشان را رئیس مطلق می دانند!
قبض گاز 40 روزه 2409000 ریال فقط برای یک بخاری، یک آبگرمکن و یک اجاق گاز. در حالی که همسایه ها با سه بخاری قبض شان زیر 100 تومان آمده است.
 آقایان مسئول چرا در آستانه عید قیمت گوشت، مرغ، شیرینی و آجیل این قدر گران شده؟  حتما می خواهید بگوید آجیل از خارج از کشور می آید. خجالت بکشید و کمی انصاف داشته باشید.