حرف مردم

بنده یک کارگر هستم. پارسال با هزار تا بدبختی و فلاکت تونستم۵۰ میلیون جور کنم و یک خانه رهن کنم ولی امسال مثل همین خانه رو بگیرم می گن ۱۵۰میلیون! آخه مگه چه اتفاقی تو زندگی ما فقیر و بیچاره ها افتاده که این قدر کرایه خانه ها بالا رفته! 
خدا همه اموات را رحمت کند. پدرخدا بیامرزم می گفت: دنیا آسایشگاه نیست، آزمایشگاه است.
ساده‌زیستی‌ و مردمی‌ بودن ‌مسئولانم ‌آرزوست!
جناب میرسلیم فرمودند واردات خودروی کار کرده خارجی به تامین ارز نیاز دارد که ما نداریم! چی شد الان برای تولیدات داخل که مدعی هستند 1 تا 3 درصد قطعات وارداتی است، به مشکل خورده اند و خودروسازها سازمان صمت را تهدید می کنند که تولید را متوقف می کنیم! 
 می گن شهر که شلوغ می شه قورباغه هفت تیر کشی می کنه! آمریکا، ترکیه و آذربایجان کم بود، حالا طالبان هم شاخ شده!
حدود 20 و اندی سال پیش در شاندیز به اهالی شاندیز هر کدام 500 متر زمین در قالب شهر جدید شاندیز در مجموعه شرکت شاندیز بذر واگذار شد که باغ های شاندیز به ویلا و مسکونی تبدیل نشود اما... 
چند وقتی است طرح خوبی برای جمع آوری کارتن خواب ها و معتادان وسط صدمتری درحال اجراست. خدا کند که ادامه دار باشد و مسئولان هم فکری برای کار و کسب معتادان پس از ترک اعتیاد کنند.
 برخی نماینده ها خودروی شاسی بلند می گیرند و آن یکی ساعت چند صدهزار دلاری به دستش می بندد و کفش ریبوک آمریکایی می پوشد و یک عده هم با گیر دادن به حجاب می خواهند حواس مردم را از این مسائل پرت کنند. شهدا شرمنده ایم! 
چرا شرکت مخابرات قبض تلفن خانه را با شماره قبض و پرداخت به طور کامل ارسال نمی‌کند؟ 
یکی این آقای میرسلیم رو از خواب بیدار کنه! ایشون گفته قیمت تمام شده پراید و ۲۰۶ با نمونه های خارجی آن در کره جنوبی و فرانسه تفاوت نداره! آخه مرد حسابی مگه اون ها هنوز پراید و۲۰۶ تولید می کنن؟ 
 ایران خودرو و سایپا مونتاژکار هستن نه صنعتکار! کار سر هم می کنن به هر قیمتی هم دلشون خواست ماشین های بی کیفیت را به قیمت های نجومی به مردم می دن. رئیس‌جمهوری، نمایندگان مجلس، تشخیص مصلحت نظام و ... در برابر این بی عدالتی چرا کاری نمی کنن؟ بعد اسم خودمون را گذاشتیم مسلمان و شیعه حضرت علی(ع). منافع چه کسانی به خطر می افته که با ایران خودرو و سایپا  برخورد نمی شود؟
 مرحبا به شورای رفاقت که سند یک ساله خودرو را حذف کرد تا به نفع حمایت از تولید کننده و مصرف کننده باشد و به نفع مرفهان و تولید کنندگان خواهد بود تا همچنان سودهای کلان ببرند!
دکه های تحویل بازیافت را در شهر بیشتر کنید به خصوص در مجتمع مسکونی پردیس انتهای وکیل آباد. 
آقای صولت مرتضوی، وزیر کار! مردم گوسفند نیستند که علف بخورند. خودت قناعت کن و ... من که بازنشسته ام با ماهی 7میلیون تومان که از سازمان تامین اجتماعی می گیرم نمی دانم چطور بمیرم! 
رفتم از صندوق اداره اعضا وام بگیرم گفتن کسورات رو که چهار روزه باید توسط صندوق بازنشستگی پرداخت بشه، نمی دن. مگه می شه در اموال خصوصی مردم دخل و تصرف کرد؟ 
به پدر و مادر خود نیکی کنید. زمان جدایی به یقین فرا می رسد و حسرت و پشیمانی سودی ندارد. حداقل نیکی، خوش گفتاری است. 
مرزبان های ما را  می کشند که از حقابه خودمان بگذریم و کوتاه بیاییم. مسئولان! به طالبان باج ندهید. 
همه چیز گران شد جز کرایه تاکسی های زرد! با لوازم یدکی به این گرانی و کرایه پایین فقط استهلاک ماشین  رو جواب می ده.
توی راه آهن موقع پیاده کردن مسافر، خانم هایی هستن به عنوان کمک به خیریه میان از مردم پول می گیرن. یک قبض دستشان هست که من دیدم بابت پولی که می گیرن قبض نمی دن. برای مشهد زیبنده نیست که این افراد با اصرار می خوان پول بگیرن. چه کسی به این ها مجوز چنین کاری رو داده! 
اگه مردم برای غذا تو خونه هم از ظرف های یک بار مصرف استفاده کنن کلی در مصرف آب صرفه جویی می شه. دیگه برای شستن ظرف آب هدر نمی ره!
 به عنوان بازنشسته فرهنگی در تعجبم که دولت بر چه اساسی با خوشحالی اعلام می کنه فشار تورم افتاد؟ لطفا مجریان اقتصادی سری به مزار فوت شدگان بزنن. فقرا صف کشیدن و تنها خواستار پول هستن. آن هم از 50 تومان کمتر نباشه وگرنه به جای دعا چند تا فحش هم می دن. یا برن چند تا پفک بگیرن. چشم بینا و گوش شنوا داشته باشید. از زیر خط فقر، زیرتر رفتیم!
تاکسی های درون شهری نیشابور خیلی داغونه. کی قراره سایت نوسازی تاکسی های فرسوده باز بشه؟ تاکسی 20 سال کار کرده هنوز تو شهر راه می ره! 
تورم ۷۷ درصدی مواد غذایی که باعث جمع شدن سفره های کوچک ما شده نتیجه نپذیرفتن FATF و دیگر قوانین مبادلات تجاری جهانی، منع ورود گردشگران خارجی و منزوی شدن اقتصاد ملی در عرصه جهانی بوده است‌.
چرا بعضی یک ریز دنبال تغییر ساعتن؟! از قدیم همین طور بوده ولی با تغییر ساعت نظم زندگی مردم به هم می خوره، نه خواب درستی داری نه استراحت کافی! مردم رو اذیت نکنین!