چهره ها و خبر ها




پریناز ایزدیار در فیلم کوتاه «سرریز» به کارگردانی نهال دشتی ایفای نقش کرده و در این فیلم با هستی مهدوی‌ و مجتبی پیرزاده همبازی بوده است. تهیه‌کنندگی «سرریز» را امیرحسین فتحی برعهده دارد.






ناصر ممدوح در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده است اگر صدای او به واسطه هوش مصنوعی بازسازی شود، اقدام قانونی خواهد کرد و شکایت می‌کند. او همچنین گفته زمانی که زنده است  و می تواند صحبت کند چنین کاری معنی ندارد.







فرزاد حسنی امسال در آستانه تحویل سال، ویژه‌برنامه «سحر سال سه» را در رادیو جوان همزمان با تلویزیون روی آنتن دارد. مدیر شبکه رادیویی صبا درباره حضور همزمان او در تلویزیون  گفته است که ویژه‌برنامه تحویل سال حسنی در شبکه نسیم زنده نیست.







سمانه پاکدل نوروز 1402 با سریال کمدی «اکازیون» به کارگردانی  مسعود اطیابی در نمایش خانگی حضور خواهد داشت . این مجموعه با بازی هادی کاظمی، ایمان صفا و غلامرضا نیکخواه، از اول فروردین در نماوا منتشر می‌شود.







نجم‌الدین شریعتی فرداشب ساعت 20، به عنوان مهمان در برنامه «برمودا» حضور خواهد داشت. او در این برنامه با اجرای کامران نجف زاده  درباره زندگی شخصی خود، حضورش در تلویزیون و دیدگاه مردم نسبت به خود صحبت می‌کند.






راحله امینیان رمضان 1403، برنامه سحرگاهی «سحرنشینی» را از شبکه2 روی آنتن خواهد داشت. این برنامه با بررسی شخصیت حضرت فاطمه(س) و نقش ایشان در جامعه اسلام، به جایگاه مادران می‌پردازد.