close دانلود تمام صفحات این نسخه
صفحه 1 : صفحه اول
page
صفحه 2 : اخبار
page
صفحه 3 : بین الملل
page
صفحه 4 : هشتگ
page
صفحه 5 : ورزشی
page
صفحه 6 : سینما و تلویزیون
page
صفحه 7 : ادب و هنر
page
صفحه 8 : حوادث
page
صفحه 9 : اجتماعی
page
صفحه 10 : اقتصادی
page
صفحه 11 : ترحیم و تسلیت
page
صفحه 12 : سیاسی
page

تبلیغات در محصولات موسسه فرهنگی و هنری خراسان 

 پذیرش تبلیغات و آگهی در موسسه فرهنگی و هنری خراسان در حال حاضر به صورت تلفنی و حضوری قابل رسیدگی بوده و پذیرش اینترنتی آگهی ها از طریق سایت www.37010.ir امکان پذیر است.
علاقمندان میتوانند برای نشریات خراسان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هفته نامه جیم، نیازمندیها ، و همچنین وب سایت این نشریات ، اعلام آگهی نمایند.
برای سفارش یا دریافت اطللاعات بیشتر کافیست با شماره 37010 در استان خراسان رضوی (کد 051) تماس حاصل کرده و آگهی خود را اعلام فرمایید. در غیر این صورت میتوانید در صورت تمایل به دفاتر سرپرستی موسسه فرهنگی و هنری خراسان در مشهد، تهران، بیرجند، بجنورد  مراجعه کرده یا با دفاتر نمایندگی موسسه در شهرهای مختلف کشور ارتباط حاصل فرمایید.
پذیرش آگهی در کلیه نشریات برای صفحات اصلی در ذیل اخبار صفحه امکان پذیر بوده و همچنین نشریه ای 28 الی 64 صفحه ای به صورت روزانه با نام نیازمندیها آماده دریافت سفارش آگهی شماست.
همچنین وب سایت این نشریات به نشانی www.khorasannews.com که در حال حاضر در آن قرار دارید، آماده دریافت تبلیغات شما برای نمایش در کادرهای سمت چپ میباشد.
آگهی های منتشر شده در قالب پی دی اف  در سایت ما به نمایش گذاشته میشوند. برای مشاهده آگهی های منتشر شده، میتوانید  به قسمت PDF در بالای صفحه مراجعه کنید. همچنین برای مراجعه به روزهای  قبل میتوانید به بخش آرشیو مراجعه  فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

لطفا در سفارش آگهي به نكات ذيل توجه فرماييد
در صفحات سراسري: يك چهارم صفحه، برابر  39 كادر، يك دوم صفحه، برابر 78 كادر  و تمام صفحه، برابر 156 کادر می باشد.
در صفحات خراسان رضوی و صفحات ورزشی: يك چهارم صفحه معادل 30 كادر، يك دوم صفحه برابر 60 كادر  و تمام صفحه برابر 120 کادر می باشد.
پذيرش آگهي در صفحاتي كه قيمت آنها در جدول تعرفه يكسان است، غير قطعي و مشروط بوده و بنا به نظر موسسه قابل تغيير مي باشد. بنابراين اعتراض عدم درج در صفحه خاص با توجه به اين اعلام پذيرفته نخواهد شد.
اندازه آگهي مطابق كادر استاندارد روزنامه بوده و چناچه آگهي بيش از يك كادر باشد ، اندازه مورد نظر بايد ضريبي از كادر استاندارد باشد. (فواصل بین کادرها متعلق به روزنامه بوده ولی در صورت امکان به نفع مشتری محاسبه خواهد شد)
حروفچيني ، صفحه آرائي و رنگ آميزي آگهي هايي كه به صورت فايل آماده ارائه نمي شود ، بنا به نظر موسسه بوده و پس از چاپ هيچگونه اعلام مغايرتي از سوي سفارش دهنده پذيرفته نخواهد بود.
در مورد آگهي هايي كه به صورت سي دي يا ديسكت به سازمان آگهي ها ارائه مي شود ، هيچ مسئوليتي در قبال رنگ و كيفيت چاپ آنها متوجه موسسه نخواهد بود.
واحد آگهی ها در قبال بازگرداندن عکس و سی دی مسئولیتی ندارد.
هرگونه تغییری در سفارش آگهی، فقط با ارائه قبض و مراجعه حضوری و در صورت داشتن امکان فنی، مقدور خواهد بود.
در صورت بروز مشکل بعد از چاپ آگهی، سفارش دهنده آگهی میتواند با مراجعه حضوری و تکمیل فرم «شکایت مشتری»، موضوع را پیگیری نماید. لازم به توضیح است، پذیرش فرم «شکایت مشتری» حداکثر هفت روز پس از تاریخ چاپ آگهی در روزنامه مقدور خواهد بود و پس از این مدت هیچ گونه شکایتی پذیرفته نخواهد شد.
مازاد صفحه 11  در صفحه 2 و پس از آن در صفحه 10 (با قیمت صفحه 11) درج خواهد شد.
به دلایل فنی، اندازه طراحی و اندازه واقعی چاپ در صفحات نیازمندی متفاوت می باشد.
آتليه طراحي روزنامه خراسان پذيراي سفارشات طراحي شما مي باشد .
توضيح : تعرفه آگهي كالا و خدمات خارجي، معادل دو برابر تعرفه  و درصورت وجود نمايندگي، يك ونيم برابر تعرفه محاسبه خواهد  شد.
توجه : پذيرش آگهي به معناي چاپ قطعي آگهي نبوده و درصورت بروز هرگونه مغايرت با مصالح موسسه از چاپ در تاريخ و يا صفحه مورد نظر مشتري جلوگيري خواهد شد.

آخرین اخبار
پربیننده ترین
حرف مردم